PONUDA PROIZVODA

Upravljanje redovima čekanja – redomati

Optimizacija protoka korisnika i poboljšanje korisničkog iskustva

Sustavi za upravljanje redovima čekanja omogućuju bržu i efikasniju uslugu, smanjujući gužve i poboljšavajući organizaciju poslovanja. Naša rješenja osiguravaju transparentnost, automatizaciju i optimizaciju čekanja u bankama, javnim ustanovama, zdravstvenim centrima i maloprodajnim objektima.

Korištenje dodirnog zaslona na uređaju za izdavanje brojeva

Identifikacija korisnika pomoću čitača kartica

 

Čekanje i pozivanje

Prikaz na ekranu u zoni čekanja

Pametni broj (ticket)

REDOMATI

Koje su ključne točke savršenog rješenja upravljanja redovima čekanjem – redomatima?

Pomaže organizacijama:
  • Stvara transparentnu čekaonicu
  • Okom zapaženi detalji dizajna sustava
  • Čekanje se pretvara u profitalbilnost kroz oglašavanje
  • Nadgleda i sprema svaki događaj koji se dogodi u poslovnici
  • Dobiva ključne pokazatelje uspješnosti i na lokalnoj i na centralnoj razini
Pomaže kupcima:
  • Pruža besprijekorno i prilagođeno iskustvo kupcima
  • Štedi vrijeme kupca provedeno u čekaonici
  • Kupci su informirani o prosječnom vremenu čekanja
  • Kupci mogu pružiti povratne informacije odmah nakon usluge
  • Mogu pričekati u opuštenijem okruženju
Pomaže donositeljima odluka:
  • Rukovodstvo može biti obaviješteno o svim situacijama
  • Mjerenje učinkovitosti usluge u svakom trenutku
  • Optimalno korištenje resursa za korisničku podršku
  • Izvještavanje u stvarnom vremenu
Pomaže predstavnicima službe za korisnike:
  • Segmentacijom daje bolje razumijevanje tko traži koju uslugu
  • Blagajnik/prodavač se suočava s manje uznemirenim kupcima
  • Mjerenjem kvalitete usluge, blagajnici/prodavači mogu poboljšati pristup kupcu
  • Smanjuje se vrijeme neaktivnog šaltera / prodajnog mjesta
  • Pretvara šaltersko mjesto u prodajno mjesto