PONUDA PROIZVODA
Upravljanje redovima čekanja – redomati

Optimizacija protoka korisnika i poboljšanje korisničkog iskustva
Sustavi za upravljanje redovima čekanja omogućuju bržu i efikasniju uslugu, smanjujući gužve i poboljšavajući organizaciju poslovanja. Naša rješenja osiguravaju transparentnost, automatizaciju i optimizaciju čekanja u bankama, javnim ustanovama, zdravstvenim centrima i maloprodajnim objektima.


Korištenje dodirnog zaslona na uređaju za izdavanje brojeva
Identifikacija korisnika pomoću čitača kartica
Čekanje i pozivanje
Prikaz na ekranu u zoni čekanja
REDOMATI
Koje su ključne točke savršenog rješenja upravljanja redovima čekanjem – redomatima?
Pomaže organizacijama:
- Stvara transparentnu čekaonicu
- Okom zapaženi detalji dizajna sustava
- Čekanje se pretvara u profitalbilnost kroz oglašavanje
- Nadgleda i sprema svaki događaj koji se dogodi u poslovnici
- Dobiva ključne pokazatelje uspješnosti i na lokalnoj i na centralnoj razini
Pomaže kupcima:
- Pruža besprijekorno i prilagođeno iskustvo kupcima
- Štedi vrijeme kupca provedeno u čekaonici
- Kupci su informirani o prosječnom vremenu čekanja
- Kupci mogu pružiti povratne informacije odmah nakon usluge
- Mogu pričekati u opuštenijem okruženju
Pomaže donositeljima odluka:
- Rukovodstvo može biti obaviješteno o svim situacijama
- Mjerenje učinkovitosti usluge u svakom trenutku
- Optimalno korištenje resursa za korisničku podršku
- Izvještavanje u stvarnom vremenu
Pomaže predstavnicima službe za korisnike:
- Segmentacijom daje bolje razumijevanje tko traži koju uslugu
- Blagajnik/prodavač se suočava s manje uznemirenim kupcima
- Mjerenjem kvalitete usluge, blagajnici/prodavači mogu poboljšati pristup kupcu
- Smanjuje se vrijeme neaktivnog šaltera / prodajnog mjesta
- Pretvara šaltersko mjesto u prodajno mjesto